Drukuj

 



 

Za projekt odpowiada Dyrektor OPS (nadzoruje przebieg realizacji wszystkich działań zaplanowanych w Projekcie, uczestniczy w promocji), na jego zlecenie koordynuje projekt Koordynator Projektu który prowadzi sprawy zw. z: monitoringiem i ewaluacją poszczególnych zadań oraz oceną postępu całego projektu, rekrutacją uczestników, dokumentacją osobową Beneficjentów Ostatecznych, organizowaniem i kontrolą pracy Zespołu Projektowego, reagowaniem na nieprawidłowości zw. z realizacją zadań, dokumentowaniem przebiegu poszczególnych działań (zdjęcia, filmy, itp.),kontaktami z IP II, bieżącym nadzorem nad prawidłowością realizacji kontraktów socjalnych, współpracą z pracownikami socjalnymi realizującymi kontrakty, kontrolą prawidłowości wydatkowania środków, pomocą w realizacji kontraktów socjalnych.

Koordynuje pracę Zespołu Projektowego:

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 09 kwiecień 2018 07:47 Leszek Grün