Rodzaj |
Podmiot przeprowadzający |
Data rozpoczęcia i zakończenia |
Przedmiot |
Dokumentacja przebiegu |
kontrola |
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu |
23-24.02.2015 |
Ocena realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym: ocena zasadności przyznawania i odmowy przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego wypłacanych w przypadku bezskuteczności egzekucji alimentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami a także ocena sposobu i trybu postępowania w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych |
Wystąpienie pokontrolne. |
kontrola |
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu |
03-04.03.2015 |
Ocena realizacji zadań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych |
Wystąpienie pokontrolne. |
kontrola |
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu |
23-24.02.2015 |
Ocena realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym: ocena zasadności przyznawania i odmowy przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego wypłacanych w przypadku bezskuteczności egzekucji alimentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami a także ocena sposobu i trybu postępowania w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych |
Wystąpienie pokontrolne. |
kontrola |
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu |
03-04.03.2015 |
Ocena realizacji zadań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych |
Wystąpienie pokontrolne. |
kontrola |
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu |
10.07.2015 |
Funkcjonowanie Zespołu Interdyscyplinarnego /grup roboczych oraz realizacji procedury „Niebieskie Karty” |
Protokół z kontroli |
kontrola |
Najwyższa Izba Kontroli |
21.09.2015 – 06.11.2015 |
Pomoc osobom dotkniętym przemocą w rodzinie |
Wystąpienie pokontrolne. |
kontrola |
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle |
10.12.2015 |
Zakres ochrony danych osobowych w gminnych jednostkach organizacyjnych |
Sprawozdanie ze sprawdzenia zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ich ochronie |
kontrola |
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle |
11.12.2015 |
Trwały zarząd |
Protokół z kontroli |